Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja

1. Pogoji poslovanja v spletni trgovini Muflon
Naročanje v spletni trgovini Muflon je možno samo za območje dostave v Republiki Sloveniji. Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Muflon, pravice uporabnika oziroma kupca (v nadaljevanju tudi: uporabnik ali kupec) ter poslovni odnos med njim in družbo Muflon, d.o.o. (v nadaljevanju tudi: Muflon ali ponudnik) kot ponudnikom. Kupec je lahko fizična ali pravna oseba. Z registracijo v spletno trgovino si obiskovalec spletne strani pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte in uporabniško geslo, ki ga zaradi varnosti določi sistem in ga obiskovalcu pošlje na njegov elektronski naslov. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je polnoletna, popolno poslovno sposobna oseba. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik spletne trgovine Muflon in pridobi pravico do nakupa. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec. Z registracijo uporabnik potrjuje, da sprejema splošne pogoje poslovanja objavljene na tej strani in druge objavljene pogoje ter njihove spremembe, ki jih bo ponudnik objavil na teh straneh. Uporabnik je sam odgovoren za dostop do svojega uporabniškega računa in sam skrbi za varovanje uporabniških podatkov ter gesel. Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov in odgovarja za vso škodo, nastalo zaradi navedbe netočnih oziroma neresničnih podatkov.

2. Naročilo
Prodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini Muflon sklenjena v trenutku, ko Muflon kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: »Hvala za vaše naročilo«.) Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji za konkretni nakup fiksirani in veljajo tako za Muflon kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Spreminjanje podatkov o kupcu po oddaji naročila ni mogoče. V zavihku »moj račun« si lahko uporabniki ogledajo in po potrebi popravijo podatke za kasnejša naročila. Prodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Muflona).

3. Ponudba izdelkov, rok dobave in prevzem
Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira.
Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je predvidoma 2-5 delovnih dni. Če je plačilo izvedeno preko kreditnih kartic oziroma preko predračuna, se šteje rok dobave od datuma prejema potrditve plačila s strani bank.

4. Načini plačila
Ponudnik uporabniku omogoča naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:

  • z gotovino po povzetju;
  • z nakazilom na račun Muflon, d.o.o. po ponudbi/predračunu;
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (BA Maestro, MasterCard®, Visa).

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik (za presojo štejejo podatki, ki so vneseni pri procesu naročila) mora biti oseba ali organizacija, ki je lastnik plačilne ali kreditne kartice;
  • po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila;
  • v primeru vračila kupnine vračilo vplačanega zneska izvrši ponudnik na osebni oz. transakcijski račun kupca pod pogoji, kot so zapisani pod točkama 8 in 9.

f15. Izdaja računa
Muflon po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun za naročeno blago. Na računu so razčlenjeni cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec prejme davčno potrjen račun ob dostavi blaga. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti podatkov na izdanih računih, ne upoštevamo.

6. Cene
Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike spletne trgovine Muflon, d.o.o. Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine. Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kljub izjemnim naporom, da bi ponudnik zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru iz prejšnjega stavka in v primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, to je od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila, bo Muflon:

  • kupcu to sporočil in ga obvestil o novih cenah, kupec ima v takšnem primeru možnost svoje naročilo spremeniti ali ga deloma ali v celoti preklicati ali pa potrditi naročilo po novih cenah, vse brez dodatnih stroškov; oziroma
  • kupcu omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo.

7. Postopek nakupa

Oddaja naročila
Po oddaji naročila kupec od ponudnika po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto.

Potrditev naročila
Ko kupec zaključi nakup gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik po prejemu naročila slednjega pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo v primeru neuspešnega plačila ali nezadostne zaloge zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira kupca na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Prodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

Odprema blaga
Ponudnik v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

8. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov
Kupec ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od dne prevzema naročenih izdelkov trgovcu na kontaktni elektronski naslov trgovina@muflon.si, sporoči, da odstopa od Prodajne pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navajati razlog odstopa od Prodajne pogodbe. Vrnitev kupljenih izdelkov ponudniku v roku za odstop od prodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od prodajne pogodbe bremeni kupca, je strošek vračila izdelkov ponudniku. Kupljene izdelke je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku štirinajstih (14) dni od dne oddanega sporočila o odstopu od Prodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti nepoškodovane in neuporabljene, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Za vrnjene izdelke ponudnik kupcu takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku štirinajstih (14) dni od prejema sporočila o odstopu, vrne plačani znesek. Ponudnik bo zadržal vračilo plačanega zneska do prejema vrnjenega blaga oz. do predložitve dokazila s strani kupca, da je bilo blago poslano ponudniku. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Ponudnik si pridržuje pravico, da izjemoma (v celoti ali delno) odstopi od izvedbe naročila v primerih, če naročenega blaga ni več na zalogi ali če naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji, ponudnik pa za izvedbo naročila nima vseh potrebnih podatkov. V vseh takih in podobnih primerih bo kupec o morebitnem odstopu od pogodbe s strani ponudnika nemudoma obveščen po elektronski pošti oz. telefonu. V skladu z b43.d členom Zakona o varstvu potrošnikov (Ur. l. RS, št. 20/98, s spremembami in dopolnitvami) ponudnik v nadaljevanju objavlja povezavo do obrazca za odstop od pogodbe, ki je priloga Pravilnika o obrazcih v zvezi z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov (Ur. l. RS, št. 43/14): http://www.pisrs.si/Pis.web/npb/2014-01-1803-p2.pdf.

9. Reklamacije in zamenjava blaga
Reklamacije sprejemamo:

  • po telefonu na št. 03 568 0 625,
  • pisno na naslov Muflon, d.o.o., Spletna, trgovina, Titova ulica 99, 1433 Radeče,
  • po elektronski pošti na naslov trgovina@muflon.si.

Zamenjava blaga
V primeru zamenjave blaga se le-to vrača s priporočeno pošto na naslov Muflon, d.o.o., Spletna trgovina, Titova ulica 99, 1433 Radeče. Predhodno mora kupec ponudnika o zamenjavi obvestiti na elektronski naslov trgovina@muflon.si. V pošiljko, ki se vrača, kupec priloži obrazložitev v zvezi z zamenjavo, ki je lahko napisana tudi v obliki obrazca dosegljivega na: http://www.pisrs.si/Pis.web/npb/2014-01-1803-p2.pdf in kopijo računa.

Stvarne napake na blagu
Ponudnik kupcu odgovarja za stvarne napake na blagu. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarnih napak na blagi, če ponudnika o napaki obvesti v roku dveh (2) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko kupec ponudniku sporoči osebno, o čemer mu mora ponudnik izdati potrdilo, lahko pa ga na naslov ponudnika pošlje tudi v pisni obliki. Kupec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve (2) leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest (6) mesecev od izročitve. Pravice kupca na odpravo napake, na vrnitev dela plačanega zneska, na menjavo blaga oz. na vrnitev celotnega plačanega zneska ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil ponudnika.

10. Dostava
a) dostava po pošti in plačilo po povzetju
Ponudnik bo naročene izdelke dostavil kupcu v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner ponudnika za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje.

Stroški dostave:
Stroški dostave za posamezno naročilo postanejo znani in kupcu vidni tekom postopka naročila, vendar pred njegovim zaključkom oz. oddajo.

Plačilo po povzetju:
Pri izbiri plačila po povzetju Pošta Slovenije zaračuna provizijo za nakazilo, ki znaša 1,05 €. Pri plačilu s kreditno kartico po predračunu pa provizije ni, obračunajo pa se bančni stroški. Provizija pri UPN položnicah je naslednja:

  • Vplačilo obrazca UPN z OCR vrstico in izjavo: 1,05 EUR;
  • Vplačilo obrazca UPN, BN 02 in PP 02:
    – do 98,00 EUR: 1,05 €
    – nad 98,00 EUR do 501,00 EUR: 1,07 % od vrednosti
    – nad 501,00 EUR: 5,36 €.

Za pošiljke težje od 50 kg kupca sistem preusmeri na kontaktni elektronski naslov: trgovina@muflon.si. Kupec kupnino poravna dostavljavcu – Pošti Slovenije. Pošta Slovenije za posredovanje plačila zaračuna kupcu 1,05 EUR provizije.

b) Osebni prevzem
Osebni prevzem je možen na sedežu družbe Muflon, d.o.o. Titova ulica 99, 1433 Radeče, od ponedeljka do petka, od 7.00 do 15.00 ure. Osebni prevzem je možen, ko ponudnik kupca o tem obvesti. Potrebna je predhodna najava na trgovina@muflon.si oziroma po telefonu na 03 5680 625.

11. Varnost nakupovanja v spletni trgovini Muflon
Celotno okolje spletnih strani družbe Muflon, d.o.o. je zaščiteno. Komunikacija poteka po varnem SSL protokolu, s čimer so podatki, ki se v komunikaciji prenašajo, zaščiteni pred dosegom drugih uporabnikov spleta. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo neposredno pri bankah, v realnem času in s takojšnjim preverjanjem podatkov. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku ponudnika, obdelava poteka izključno in neposredno pri bankah.
Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika ali druge naprave s katero do spletnih strani družbe Muflon, d.o.o. dostopa.

12. Komunikacija med ponudnikom in kupcem za potrebe neposrednega trženja
Ponudnik bo s kupcem komuniciral preko elektronskih sporočil le, če temu kupec ne bo izrecno nasprotoval.
Oglasna elektronska sporočila bodo:

  • vsebovala popolne podatke o pošiljatelju;
  • vsebovala jasno označene različne promocijske ali prodajne akcije ter druge tržne tehnike, z natančno specificiranimi pogoji udeležbe v njih;
  • vključevala možnost odjave od prejemanja oglasnih sporočil; ponudnik bo odjavo uporabnika brez izjeme spoštoval.

13. Varstvo osebnih podatkov
Kupec z registracijo v spletno trgovino dovoljuje ponudniku zbiranje in uporabo pridobljenih osebnih podatkov. Zbrani osebni podatki se uporabljajo, zbirajo in obdelujejo za potrebe nakupovanja v spletni trgovini Muflon in za potrebe neposrednega trženja. Ponudnik se obvezuje, da pridobljenih podatkov ne bo posredoval tretjim osebam.
Kupcu pripadajo vse pravice v skladu z veljavnim zakonom Zakonu o varstvu osebnih podatkov in predpisi Evropske Unije na tem področju. Ponudnik bo s kupcem komuniciral preko elektronskih sporočil le, če temu kupec ne bo izrecno nasprotoval. Kupec dovoljuje, da ponudnik z namenom izpolnjevanja ali uveljavljanja pravic iz pogodbenega razmerja in neposrednega trženja vzpostavi, vzdržuje in upravlja z njegovimi osebnimi podatki in vodi zbirko za neomejeno časovno obdobje. Kupec lahko kadarkoli pisno ali po telefonu zahteva, da se trajno ali začasno preneha uporabljati, obdelovati in hraniti njegove osebne podatke.

14. Drugo
Odveza odgovornosti
Ponudnik si bo prizadeval k zagotavljanju ažurnosti podatkov, vendar ne odgovarja za morebitne napake ali netočnosti glede vsebine te spletne strani. Če ponudnik zaradi hitrega spreminjanja lastnosti blaga iz ponudbe, rokov dobave ali cen ne bo uspel popraviti podatkov na spletnih straneh, bo kupca o navedenih spremembah obvestil in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega blaga.
Pri fotografijah izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, lahko pride do manjših odstopanj (odtenek barve, velikost, ki izhaja iz fotografije, oblike blaga ipd.) med fotografijo in dejanskim izdelkom, ki so lahko posledica tega, da je fotografija posneta iz drugega zornega kota, ob drugačni svetlobi ipd.
Ponudnik od trenutka oddaje pošiljke naročenih izdelkov na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije oz. drugem dostavljavcu. V primeru poškodovanja pošiljke to stori tako, da pošiljko prinese na najbližjo pošto oz. k dostavljavcu v enakem stanju, kot jo je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil ter izpolni reklamacijski zapisnik.

15. Reševanje sporov
V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Ur. l. RS, št. 81/15) ponudnik kupca obvešča, da ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga kupec kot potrošnik lahko sproži v skladu z omenjenim zakonom. Ker se ponudnik ukvarja s spletno prodajo, v skladu s četrtim odstavkom 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov v nadaljevanju objavlja tudi elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov – SRPS: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL.

16. Spremembe splošnih pogojev poslovanja
Ponudnik lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo osebnih podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine ponudnika, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje Splošne pogoje poslovanja. Tovrstni splošni pogoji bodo posodobljeni na spletni strani https://trgovina.muflon.si Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z dnem objave na spletni strani.

17. Politika piškotov
Ta spletna stran uporablja piškotke. Piškotki so majhne besedilne datoteke, shranjene na vašem računalniku. Uporabljamo jih za spremljanje obiska strani. Vsebujejo informacijo o vašem računalniku, ne pa tudi vaših osebnih podatkov. Politika pojasnjuje, kako so piškotki uporabljajo na spletni strani družbe Muflon, d.o.o. in kako lahko nadzorujete njihovo obnašanje.

O politiki piškotkov
Ta politika piškotkov velja za vse spletne strani in mobilne aplikacije družbe Muflon, d.o.o.
Ko govorimo o spletnih straneh, mislimo na katero koli spletno stran ali mobilno aplikacijo, ki jo upravlja družba Muflon, d.o.o. , ne glede na način dostopa do omrežja. Ta politika piškotkov je del naših splošnih pogojev. Z dostopom do spletne strani se strinjate z uporabo politike piškotkov.
Morebitne spremembe te politike bodo objavljene tukaj, pridržujemo si pravico, do sprememb politike, ki stopijo v veljavo takoj po objavi. Vaša nadaljnja uporaba spletne strani pomeni sprejemanje vseh takšnih sprememb.

Uporaba piškotkov
Z uporabo piškotkov zbiramo podatke o obiskih naših spletnih strani. Piškotki nam omogočajo, da prepoznamo vaš računalnik in izvemo podrobnosti o vašem zadnjem obisku z namenom, da vam je brskanje še udobnejše in prilagojeno vam. Lahko se odločite da nam shranjevanja piškotkov ne dovolite, v tem primeru vam žal ne bomo mogli zagotoviti enake uporabniške izkušnje, kot z uporabo piškotov. Podatki, ki jih zbiramo s pomočjo piškotkov vas ne identificirajo, zbiranje vključuje splošne informacije o nastavitvah računalnika, vaši povezavi z internetom, vzorcih in časih brskanja po spletni strani in vašo lokacijo.
Večina spletnih brskalnikov samodejno sprejme piškotke, vendar lahko v nastavitvah brskalnika to kadarkoli spremenite in s tem preprečite avtomatski sprejem piškotkov. Spodnje povezave pojasnjujejo, kako lahko nadzor piškotkov uredite preko brskalnika, vendar pozor, če izklopite piškotke v vašem brskalniku, te nastavitve veljajo globalno-za vse spletne strani, ki jih boste obiskali:

Na tej spletni strani uporabljamo naslednje skupine piškotkov:

Piškotki seje
S temi piškotki shranjujemo podatke v okviru posamezne seje brskanja. Brez tovrstnih piškotkov delovanje spletne strani ni mogoče. Piškotki se uničijo, ko zaprete okno brskalnika. Če se ne strinjate z uporabo tovrstnih piškotkov, vas prosimo, da spletno stran zapustite ali izklopite sprejem piškotov v spletnem brskalniku.

Piškotki za analitiko
Z njimi spremljamo gibanje obiskovalcev po spletni strani. Če ne želite piškotkov analitike se lahko od njih odjavite, vendar se morate zavedati da se bo znižal nivo uporabniške izkušnje.

Piškotki tretjih oseb
Gumbe socialnih omrežij, videe in nekatere druge storitve, ki smo jih vdelali v naše spletne strani zagotavljajo tretje osebe. Te storitve lahko naložijo piškotke na vaš računalnik. Če ne želite njihovih piškotkov, se vam te elementi žal ne bodo prikazali. Več o storitvah, ki jih uporabljamo in njihovih piškotkih izveste na naslednjih naslovih:

Muflon spletna trgovina